Jeśli posiadamy już stronę www lub nie posiadamy, a chcemy zaistnieć jakoś w sieci pokazać się, czy też nasze usługi to inwestycja w Social media może się okazać dość pomocna, ale dlaczego?

Strona www a social media

Jeśli posiadamy już stronę www na której widnieją wszystkie informacja odnośnie naszej działalności to możemy uznać że krok pierwszy mamy już za sobą. To jak zwykle ważne aby istnieć w internecie bo wiadomo to medium jest już właściwie nr 1 jeśli chodzi o poszukiwanie usług. Nasuwa się pytanie czy w związku z tym jest to zabieg wystarczający, czy nie powinienem zrobić czegoś jeszcze?

Pozycjonowanie naszym priorytetem

Termin pozycjonowanie, to termin który odnosi się do szeregu działań podejmowanych aby pozycja nasze witryny była na jak najwyższym poziomie, bo to oczywiście czym wyżej się znajdujemy tym łatwiej nas wyszukać i o to właśnie chodzi. Dobrze zaprojektowanie, nowoczesna strona www sprzyja pozycjonowaniu i o to właśnie chodzi. Jak się okazuje posiadanie strony www nie jest niczym szczególnym, każda działalność powinna w zasadzie takowa posiadać, natomiast warto zwrócić uwagę też na działanie dodatkowe jakie należałoby podjąć aby nasza pozycja w internecie była bardziej widoczna. Mowa tu oczywiście o bardzo popularnych Social Mediach albo jak kto woli mediach społecznościowych.

Strona internetowa zawsze numer 1

Strona internetowa jest bazą, takim miejsce głównych od czego wszystko się zaczyna, dodatkowo warto zainwestować w prowadzenie profilu na Facebooku, Instagramie i oczywiście wprowadzenie danych o naszej działalności w mapach Google. Można by od razu się zastanowić czy to wystarczy, czy może skupić się jeszcze na inny mediach. Jednak wiemy pod uwagę że są to obecnie najpopularniejsze serwisy i ich istotą jest między innymi tworzenie tego co jest nam potrzebne.

Facebook i jego korzyści

Profil na Facebooku, praktycznie obowiązkowo powinien być prowadzony. Znaczy to mniej więcej tyle że nie wystarczy utworzyć tam profilu, zrobić ładny baner wrzucić odpowiedni opis i zapomnieć, chcemy aby oglądalność naszego profilu była jak najbardziej częsta. Nie jest to zadaniem trudnym ale wymaga pewnej konsekwencji. Jeśli decydujemy się na prowadzenie takowego profilu, miejmy na uwadze że nasi odbiorcy chętniej będą go przeglądać jeśli raz na jakiś czas pojawia się w na nim jakieś ciekawe treści, zdjęcia naszej kolejnej realizacji, nasze projekty, coś nowego w naszej ofercie lub jakaś promocja.

Instagram i jego korzyści

Instagram to narzędzie zgoła inne, ale w założeniach właściwie podobnie. Nie jest on aż tak rozbudowany jak Facebook jest prosty w obsłudze i służy do publikowania pojedynczych bądź kilku fotografii, z krótkim opisem. Ale właśnie w jego prostocie tkwi cała sila. Informacji jest dużo mniej które otrzymaujemy na naszej tablicy, przez to trafiają do nas te naprawdę ważne i z reguły tylko te. Właśnie dlatego warto w swoim planie walki o pozycję wziąć Instagrama pod uwagę.

Słowo na koniec

Możemy swoją pozycję w rankingach wyszukiwania ‚podbijac’ poprzez inne działania, jak np. dodanie firmy do google i utworzenie jej profilu właśnie tam. Możemy także Wartości skorzystać z tego sług osób świadczących SEO. Warto natomiast pamiętać że Social Media są ważne i nie warto ich ignorować.